tirsdag 21. mai 2013

Nytt maleri

 
 
 

Siste tida har det ikkje frista så veldig å blogge, har hatt for mange andre ballar i lufta og veret har vore så fint. Men har malt ferdig eit nytt maleri som eg har lyst å presentere.Det er abstakt og går i fargane oransje og turkis, fargar som og går att i interiøret mitt. Viser også korleis det tar seg ut på veggen. Har og mala ferdig det gamle skapet eg har kjøpt, så i neste blogginnlegg vil eg vise bilder av det.Manglar berre å få ta foto av det. Har og tenkt litt på og undra meg over hyppigheita på blogginnlegg, mange har nye innlegg daglig. Sjølv ser eg at dette finn eg ikkje tid til i min kvardag. Blir det for sjeldan innlegg er ikkje det bra heller, men ser sjølv at eg klarer ikkje å følgje med på dei bloggane der det er nye innlegg daglig. Nokon som har synspunkt på dette? Kor ofte bør ein ha innlegg? Klar over det ikkje er nokon fasit, og kvar og ein må gjere som ein har tid og lyst til, men litt nysgjerrig på kva andre tenker.
 
 

2 kommentarer:

  1. Åååh så vakre maleri! Jeg sitter her med hakeslepp:-) helt nydelige! Du har et kjempetalent!! Ønsker deg en herlig sommer:-) mvh Ellen

    SvarSlett
  2. Kjempefin blogg du har også! Jeg lager innlegg når jeg har krefter og lyst til det:-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.