mandag 1. juli 2013

Åleinetid

 
 
 
 
Kva gjer du når du har tid for deg sjølv? I helga var sonen min vekke på overnatting. Som åleinemor gjer slike pusterom godt.  Det var nydelig å sove så lenge eg ville og starte dagen med kaffi og ei god bok. Eg er glad i å lese, men er ikkje så flink å kome i gong med nye bøker, er lettare å lese aviser og blad. Men for meg høyrer det med til sommaren å lese ei god bok. Og dersom boka virkelig er god er det alltid litt vemodig å legge den frå seg, det er nesten slik eg savnar karakterane!
 

2 kommentarer:

  1. Tenker du setter ekstra pris på litt alenetid når du er alenemor:)
    Jeg leste mye bøker før men problemet var at jeg måtte lese de ut og helst på natta:)
    Ikke så veldig lurt i lengden:)
    Nå går det for det meste i blader og aviser!!:)
    Det var noen nydelige bilder du har tatt!!
    Fin kveld til deg:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  2. Deilig med alenetid innimellom:)
    Jeg har også vært alenemor, og satte veldig stor pris på egentid
    og å få ladet batteriene:)
    Nydlige bildet:)

    Ha en fin tirsdag og en flott uke:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.