torsdag 16. januar 2014

Mint + lilla

 

 
Eit par nye mintfarga lys i messingstakane inspirerte meg til litt fleire bilder frå kjøkenet. Syns lilla og mintgrønt er ein fin kombinasjon. Den lilla benken kjøpte eg på loppemarked i fjor til 75 kroner, den var da slitt og falma i ein slags brungrøn farge. Eg bestemte meg for å gi den ein frisk farge. Sidan den skulle plasserast på kjøkenet måtte eg tenke kva fargar eg har der frå før, og med grå fliser over kjøkenbenken og stålfarga kjøleskap og komfyr syns eg lilla vart fint. Den lilla og mintgrøne puta hadde eg frå før, men hadde aldri nokon plass å ha den. No har den fast plass i benken. Dei grå putene er frå Kid. Ønsker dokke ein fin torsdag kveld, og takk for besøket!

4 kommentarer:

  1. MInt er en av mine favoritter, syns den passer sammen med så mye - også lilla! Og for et kupp den benken var da! Nydelig! Ha en god helg! :)

    SvarSlett
  2. Finfine farger :)

    SvarSlett
  3. mm - deilige farger
    likte spesielt godt den knæsje fargen på sittebenken din :)

    SvarSlett
  4. Maleriene dine er kjempefine!!! :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.